måndag 31 maj 2010

Kollektiv?

Sitter & funderar varför man inte bor i ett kollektiv? Tänk ett kollektiv med folk man tycker om så man aldrig behöver vara själv om man nu inte känner för det förstås för då ska man ju kunna gå undan till sitt egna lilla kryp in också - vore ju rena lyxen! Känns så j*la tomt nu när Lucas är hos pappa, L-Å är & jobbar & lilla P sover...

Har varit ute & farit lite på dan iaf. Blev lunch med fr.Forsberg & Andersson i N-berg på Café Kaka & på em tog jag & P en sväng t Knutsvägen eftersom vi ändå var ute & åkte (igen) eftersom jag glömde köpa cigg..... Hade 3 saker på min shoppinglista & ändå lyckades jag bara få med mig 2 av dom.... Är inte så förvånad, men börjar bli tröttsamt....en del....blir så många extrasvängar, men, men då fick jag lite sällis igen iaf :)

Bara 2 veckor kvar innan det är sommarlov & efter det ska min STORA Lucas ska börja ettan - är helt sjukt!! Tiden går för fort på alla sätt & vis & ändå går veckorna när L-Å är borta så sakta - är j*ligt underligt detdär...

Skulle behöva bli lite pysslig & sätta in kort bl.a.....bara & hoppas på att det kommer en sån tid inom en inte alltför lång framtid....

Nu = Diska....

1 kommentar:

  1. Kollektiv funkar för mig, både när det gäller ekonomin o sällisen... Menar att dig tycker jag om så ni skulle få passa i mitt kollektiv :)

    SvaraRadera