söndag 23 maj 2010

Nästan som vanligt

Känns nästan som vanligt igen - synd att det är söndag bara & att älsklingen åker iväg imorgon bitti igen....börjar väl bli tjatigt, men jag hatar & då menar jag verkligen HATAR att vara utan honom i flera många, långa dagar. Att jag dessutom mått som jag mått & varit som jag varit i helgen gör det hela ännu värre (om det nu kan vara värre....). F*n vad jag önskar att han kunde få ett hemmajobb.... *snyft*

Har inte varit ett dugg social i helgen....har inte ens orkat hört av mig till någon (lite dåligt samvete...jo...) men hoppas man har överseende med detta. Måste iaf ta en kaffe & snacka skit med Marie nån dag - helst imorgon - känns konstigt & inte ha träffats på flera dagar! (läs fredag) ;)

Måste ta mig t Köping & hälsa på Evis nån dag & så ska jag ta med L & P & åka till S-berg & se hur Emma&Jonas har det i nya huset...blev en del, men det är ju bara skojjiga saker :)

Nu ska jag kura ner mig i soffan & hoppas på sällis av L-Å!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar