onsdag 19 maj 2010

Idag kom den :)

Idag kom den då äntligen dendär andra presenten - bättre sent än aldrig....och den såg rätt bra ut också tycker jag så vi får väl se vad L-Å säger imorgon.

Kastat P i säng, diskat, plockat undan & sitter & käkar potatisbullar & bacon - gott det :)

Imorgon tänkte jag bjuda Marie på lunch (hon vet dock inte om det än) och vad & vart det blir återstår att se :)

Har också bokat besiktningstid till BMW'n precis. Är olika detdär med tider - i söndags fanns det lite strötider alla dagar utom fredag & i förrgår & igår fanns det inga tider först i mitten av Juni men nu när jag kikade precis fanns det hela fredagen & välja på - toppen ju! Dels för att den blir besiktad & dessutom slipper jag & P åka utan det får L-Å sköta - smart va? ;)

Nope - nu ska jag fortsätta käka & glutta lite trav - är ju skoj nu när dom visar live på tv'n både onsdag & lördag *gilla*

Kram så länge!

1 kommentar: