tisdag 25 maj 2010

Shopping & feber

Sådär! Då blev det kväll idag också då. Haft en bra dag. Började med en fm vilning med P när vi lämnat L vid bussen. Sen blev det alltså bvc-besök & efter lunch (rättare sagt em) så åkte jag & grabbarna över till Avesta. Dom vill såå gärna åka över & shoppa så jag fick lov & vika mig & det händer som sagt inte ofta ;) (egentligen va det väl kanske så att L gick med på att åka till Avesta en sväng OM vi tog BMW'n....så vi gjorde väl det då & det gick ju både dit & hem vilket kändes bra).

Alla fick nån liten grej. Pimme ett par linnen & en solmössa som inte va den finaste men va f*n - den funkar & det är ju huvudsaken ha ha ha - kul skämt *lol* Jag fick en klänning/tunika eller va f*n man ska kalla det. Har fortfarande massa kilon över, men nån gång ska dom väl bort också....men fram tills dess får jag klä mig i tält så en sån blev det iaf. Lucas fick såklart också någe - blev ett gäng stumpor idag också (förhoppningsvis i rätt storlek) & en eltandborste - alla glada alla nöjda :)

Träffade även på Marie & Finnen på ÖB - bra ställe för inköp av allt man måste ha typ tandborstar, tandkräm, shampo, tvättmedel....ja ni fattar nog ;)

Tog vägen över Broarna hem så blev det pannkakor där idag - godare än mina.... Så då fick vi kvällsmat & kaffe - fint det! Nu åter till det vardagliga här hemma...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar