tisdag 11 maj 2010

Hungrig i magen...

Börjar sugen i nån typ av tarm som vill ha något i matväg.... Är dock inte ett dugg sugen på att laga mat....eller till att börja med handla & sen när allt är klart diska....uhh.....nä....

Just nu ligger pappa L & P i badet så jag kan ju sitta & bli ännu hungrigare he he

Ska nog låta L-Å fundra ut käket så sköter jag läggningen av P sen.

Present 1 fixad nu iaf.... Hoppas, hoppas, hoppas nr.2 kommer med posten imorgon men står det 2-4 arbetsdagar så är ju risken j*ligt stor att det är 4 & inte 2.....:(

Ja ja....shit happens....

Inser själv att jag låter vrång hela tiden he he men det är jag f*n inte - jag är ju glad & dessutom helt okej pigg idag så hur det än låter får ni ta det med ett leende på läpparna *asg*

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar