lördag 10 april 2010

Sovmorgon :)

Fick sovmorgon imorse - lille P vaknade inte först 7.30 & då tog pappa med sig honom upp - ja brorsan va ju redan vaken för de gånger han sover längre än 7 går att räkna på en hand i stort sett!

Hur som klev jag nyss upp - skööönt!! Dessutom har jag sovit i ett svep sen jag gick & la mig vid halv två eftersom P inte vaknat & käkat en enda gång på 8 timmar - wihooo!!! Tänk bara om han skulle bli "som vanligt" & inte knöla så in i h.... Ja ja - är ju trots allt inte själv hemma nu i helgen & det känns bra även om det började med ett vansinnesutbrott i torsdags ja ja....

Lucas spelar LP skivor för fulla muggar - han tycker det är skitkul tror jag eftersom han inte upptäckt spelaren först igår & då fick L-Å visa hur den funkade så morgonen har dom tillbringat med att spela "gamla hederliga" som Lucas uttryckte det *asg*

Ska ta & fixa iordning mig litegrann för en ev. promenad nu jag....eller fixa iordning & iordning....iaf dra på mig kläder...

Kram D

1 kommentar: