fredag 23 april 2010

Äsch...

...trots mina tvångstankar så åkte jag ur turneringen med QQ mot 10 10 för det "råkade" komma en 10:a på rivern - shit happens... Synd att det händer alltför ofta bara :/

Dagen har bestått av en hel del. Är nästan lite matt redan nu. Tror det blivit lite mycket dricka (vatten då) under dagen - känner mig yr & halvmysko, men får väl hinka lite nu då så får vi se vad som händer framåt kvällen.

Sovmorgon t halv åtta hade vi *wihooo* Sen blev det en golvtorkning, dusch & Pimmesovning innan syrran kom förbi på en kaffe & lite planering inför dopet. Hon är snäll & kommer upp & kör en bakdag nästa vecka - nice, nice!!

Sen bar det av ner på stan med vagnen - fika med lill-Eva & så lite shopping. Fleecetröja t L, fleeceoverall t P & jag fick ett par skor :) Sen bar det i glada hågen iväg till dendär gröna skylten - skulle inhandla mig några cider inför helgen. Kan som sagt ev. bli lite lite party ikväll men när jag skulle betala så stod det köp medges ej *svettigt värre* Som tur va hade jag bra & ha kortet med mig så det löste sig ju ändå. Trodde att FK skulle betala ut pengar för fp idag, men tydligen så är det så att infaller den 25:e en söndag så kommer pengarna på måndag så....

Nu kommer nog Nanny snart förbi på en kaffe & sen är det väl dax för kvällsbestyren (eller ja...för P...)

Kram D

"Jag vet jag är en idiot & hela stan vet vad jag gjort..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar