tisdag 6 april 2010

Läggning pågår...

....håller på & lägger mr P så jag passar på att skriva lite emellan bökandet, gnället, skriket vad man nu vill kalla det.... Dåligt med rutin på just läggningen just nu vilket gör att det oftast tar minst en timme.... Envis som synden är den unge mannen!! Mamman skulle behöva något lugnande typ varenda kväll för att tålamodet skulle hålla i sig, men övning ger....ja - får väl se hur det blir med det....

Imorse kom Lucas när J skulle jobba fm. Vid lunch tog vi en fika med Marie & Lina på valonen - dessvärre fanns det typ bara fika & några mackor så det fick bli en macka...bättre än inget liksom...sen knallade vi förbi på Brage en sväng & träffade Smilla på vägen hem också.

Nu på sen em var jag, P, Nina & Sofie iväg t hembygdsgården på en fika - f*n man är så j*la dålig på att träffas fast man bor så nära varann - är sjukt.

Måste ta mig/oss till Köping & hälsa på Evis nån dag också. Nu blev det många måsten igen, men det är ju saker jag vill, men inte ens då tar jag mig tid...

Verkar inte som P tänker somna idag heller.....blä blä blä - hatar & lägga & ha skrik hur länge som helst. Det jag skulle göra sen känns långt bort nu för lär ju börja med & käka nåt & plocka undan när han väl somnat.... *suck*

Tjing, tjong så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar