onsdag 28 april 2010

Morgonpigg eller NÄÄ!!

Imorse fick lilla P för sig att det va morgon 4.30 - yihoo.... Va precis vad jag önskade - kommer vara som en dö sill ikväll (igen) eller så blir man megakvällspigg & så är man lika trött imorgon bitti också eller förresten så skulle jag vara precis lika trött om jag gick & la mig 21, men som turner är så är alla dagar olika ibland sover vi ju länge här på skogsvägen också....

Varit ner på Valonen & kaffat & pajjat med Marie medan Lucas va på lekis - gottt, gott & trevligt, trevligt!

Nu sover P lite middag - tror det kan vara bättre & sova länge nu än fram till 16 på em, men det är ju inte helt enkelt & styra detdär.....blir ju bättre när dom blir lite äldre liksom.... Och medans han sov så har jag & L spelat lite wii & så har jag röjt undan lite. Dammsugning & golvtorkning får vänta tills imorgon annars lär jag ändå göra om det - vill ju ha lite rent & snyggt när prästen kommer förbi på fredag fm. Inser att det kommer bli en del & göra nu torsdag-lördag, men sen blir det ju förmodligen lite lugnare igen iaf en vecka innan det är dax för grejjor hit & dit igen.

Blir en sväng t Avesta med L-Å, L & P om en stund så vaknar inte lillskiten får väl mamman väcka honom för en gångs skull.....blir ju smidigare om han käkar innan vi sticker - kanske man t.om. har en glad kille ;) Lucas är dock inte en shoppoholic av hög nivå, men det är nog lika bra det - hinner nog bli såsmåningom han också ;)

Nope - en kaffe så man orkar em nu då....

Kramen!

1 kommentar:

  1. lucas blir nog en shoppare av rang..stereo,högtalare,och såna prylar i massor ;)

    SvaraRadera