fredag 9 april 2010

Biltvätt, taco, mys & riggad poker...

Efter nästan 4 timmar i vagnen så vaknade det lilla monstret till slut varpå även Lucas blev nöjd för då bar det iväg ner på klubben & tvättade Skodan - tror den uppskattade det faktiskt ;)

Tog lite handlingstid för mig själv på coop....visserligen bara typ en kvart men det är just bara grejjen att få komma iväg en kortis - nu va det andra kortisen för dan - va ju faktiskt iväg helt solo till Seco tidigare på dan också ;)

Sen blev det taco på skogsvägen & slutade med att försöka spela lite poker, men tydligen spelade jag på fel sida idag - det konstiga är att när man plockat ut pengar från en sida så ska man skita i den ett par månader för när man åker på rivern mot idiothänder om & om igen så är det omöjligt att tro att det inte är riggat!

Väntar på att lilla P ska vakna igen nu så jag får ge honom lite käk innan det blir duschen & sängen. Domdär extrapengarna som man skulle behöva extra mycket just nu verkar inte riktigt dyka upp, men jag kan ju alltid pyssla ihop en egen 50-års present till älsklingen....skitkul... Låter jag bitter? Jo en aning - det är jag också.... Vill ju så mycket men så blir det mesta bara kattskit :/

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar