söndag 25 april 2010

Sådär ja!

Nu fanns det lite tid över för lite bloggning medans Pappa & Pimme är ute på en liten promenad så nu kör vi! ;)

Utgången i fredags va alltså skoj. Blev lite förfest på brage med Marie, Nanny & Finnen innan det bar iväg till gubben. Väl där va det alltså bolagspop. Kvällens tävlande va Atlas, Stainless & Seco. Vinnaren blev Atlas.... Tycker faktiskt att det va fel band som vann eftersom Seco f*n va bäst & då inte för att en annan jobbar där för att det helt enkelt va mest drag i dom! PUNKT!

Träffade även på lite allt möjligt folk - skitkul faktiskt! Bl.a. en bror som va i full action - han inledde med att fråga mig följande: "Har du knullat med Lillemor?" Ha ha ha ha - kunde inte göra så mycket annat än & bli fundersam över vad han menade ha ha ha

Sen såg jag även en människa (ingen jag känner eller ens vet vad hon heter) som jag f*n blev rädd för. Usch - får rysningar när jag tänker på det - grotesk är ordet & då snackar vi grotesk på alla plan man kan tänka sig *ryser*

Lilla P va snäll igår - blev en middagssovning (för oss båda) mellan 11-13.30 ca - det behövdes vill jag lova eftersom klockan blev närmare fem innan jag va hemma eftersom det blev ett par vändor poker på brage innan jag gick hem. Skulle få vänta typ en halvtimme på taxi & det orkades inte med :) Ringde Jögge så fick han hålla mig sällskap på vägen hem :)

Nu ska jag ta & kasta i mig lite käk innan det ska ut & äventyras.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar