tisdag 20 april 2010

En chansning som inte gick hem

Sydde lite hit & lite dit igår kväll & tyget som ska hänga på väggen blev klart, men va ju inte lika lätt & få upp det på väggen med vajer & doningar.... Eftersom väggarna är blä & sätta någonting i.... Lär nog införskaffa nå bättre plugg om dethär ska gå vägen liksom....

Well.... L-Å kommer ju hem senare - tror det är lättare om man är två - eller ja - då slipper jag kanske, kanske & plocka ner allting & göra om från början för den ena mojängen sitter liksom helt okej bra, men den andra NOT.

Tänk va duktig jag va som inte fick en psykbryt nu :) Kan bero på att jag anade att det skulle bli såhär redan när jag stod & borrade he he

P har en liten powernap & L åkte med ett gäng kompisar till v-ås & busborgen så vi ska nog kunna få nå gjort. Ska sy lite mer på dendär maskinen också, men det kan tänkas bli ikväll kanske.

Laga lite solglasögon under tiden sen blir det lunchning med bästaste Marie & kanske Smillerilla.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Det låter som du trivs ganska bra med tillvaron :-)

    SvaraRadera
  2. Det måste betyda det när jag inte får psykbryt, men detdär ändras fort hit & dit vettu ;)

    SvaraRadera