måndag 19 april 2010

Shit va lugnt det är!

Sådär ja - då har vi dragit igång en ny vecka igen & L är med bussen & jag & P har nyss kommit hem från en morgonpromenad & han har även hunnit vakna igen (microsömnen ni vet).

Nu är det först kaffe & sen blir det ett varv med dammsugaren!

L ska ha med sig kompis J hem från lekis idag. Vid frukosten kom jag dock på att vi har utvecklingssamtal med honom 12.30 - ja ja - dom hinner hem & käka & medans vi kör utv.samtalet som förmodligen inte tar med än max 30 min så får J vara med fritidsbarnen - det går ju bra det (tror jag) :)

Lite smått irriterande under promenixen - kände en lukt & den påminde mig om någonting men nästa andetag jag tog & skulle "lukta in" vad det va så var doften borta - åhh!!!

Inatt har jag inte drömt någonting heller eller ja ingenting jag kommer ihåg som tidigare nätter. Natten till i förrgår drömde jag att jag skulle till ett hotell för där va Loke. Det va bara det att hotellet låg under jord & för att komma dit skulle man dyka ner i en djup pool - så djup att man behövde ha snorkel på sig. På nåt vänster kom jag dit iaf & allt va frid & fröjd.

Natten till igår va det följande: Maxe skulle komma hit & hälsa på & vi ville göra en överraskning & den skulle bestå av bowling *lol* men inte här inte utan jag tyckte vi skulle åka till Karlstad,men L va fast besluten om att vi skulle till Karlskrona för där va det bättre banor. Blev inget bowlande i drömmen så har inget slut på storyn. För mycket bowling på sistone kanske? *asg*

Nu lär vi dammsuga!

Kram D

1 kommentar: