tisdag 13 april 2010

AJ!!!

Aj aj aj!! Mina hälar mår inte nå bra alls!! Eftersom basketkängorna inte va nå sköna & gå längre i så va jag duktig & tog på mig mina joggingskor idag MEN sen va tankeverksamheten tydligen slut eftersom

SYNTETSTRUMPOR + JOGGINGSKOR = BRÄNNSÅR

Nere på stan blev det inköp av skavsårsplåster & tubsockor men det hjälpte sådär lagom mycket - well....är ju hemma nu iaf & det finns ju tofflor....skulle dock behöva vara en 10 grader varmare för det.... Nåväl det är nog superdunderplåster eller nåt....för imorgon skulle vi ju gå till hembygdsgården med E & R.B d.y - får väl se hur det blir med det....

Nu är mina listor klara förresten - kommer väl säkert fyllas på men hoppas på att kunna stryka ett par punkter under kvällen iaf :)

Fika har det blivit idag också såklart - hur f*n skulle det se ut annars & vad skulle kroppen säga?? Janne va upp hit på em & sen blev det en kopp hos Marie påväg hem från stan! Eller fika - kaffe - okej...blev lite bulle ute hos mor på fm, men jag har inte druckit nå cola i veckan än - det är rekord det! F*n - man kan ju inte göra värsta j*la revolten på allt samtidigt ;)

Nu har jag nyss käkat kvällsmat med datorn som sällis....vill ha mina andra pojkar hemma också! Blev grymt sugen på nybakt bröd - typ scones eller nåt....det vore nåt det, men det får nog vänta t helgen, men man vet ju aldrig ;)



Nope - nu lär jag nog sätta fart om jag ska få någe gjort! Avslutningsvis en liten bild på mitt minsta lilla bus :)

Kram D

1 kommentar: