tisdag 13 april 2010

Listor...

...brukar göra listor på saker jag ska komma ihåg - nu va det ett tag sen dock, men en äldre vis man sa åt mig att göra listor på allt jag hade att göra & sen göra det som är viktigt först - tror jag ska ta & sätta igång med listan snart..... Bara skriva den & rangordna kommer ta ett bra tag, men det är det nog värt i dethär läget!

Mycket av det är ju faktiskt sånt som kan göras "imorgon" men istället för att bli irriterad på att man bara gör lite här & lite där & glömmer hälften, blir stressad över saker & ja ni vet så kanske jag får nå vettigt gjort. Hur som helst kommer det kännas bättre att kunna stryka saker på listan & se att det händer något! :)

Varit över till mammsen en sväng nu på fm - nyligen hemkomna - mr P vilar en sväng på balkongen & jag passade på att luncha - eller gör nu rättare sagt - bäst & göra fler saker samtidigt medans man kan ;)

Blir nog en promenix på em - kan vara skönt & bara komma ut & lufta kroppen lite & eftersom det är sol & fint väder så är det passa på pris!

See U - lär börja med listan!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar