fredag 2 april 2010

Sådär ja - nu är man på gång! :)

Sådär ja! Nu är man på g igen! Jag, syrran & P åkte ut t Broarna för att jag skulle försöka leta rätt på projektorn som jag tror storebror T inte hade någon större lust att leta efter.

Började med vind nr 1 - fortsatte med vind nr 2 - vidare ner i källaren där jag & sis röjde runt - kan lova att det är mycket bråte därnere & jag som tycker L sparade typ allt - uj uj uj....va länge sen jag va in i "bastun" eller rättare sagt det som var bastun - nu va det visst förråd & inte vilket som helst utan ett proppfullt förråd - oj oj oj - skulle behövas en REJÄL rensning! Hur som helst hittade vi på projektorn till slut iaf - happy, happy - nu ska vi strax åka hemöver & leta ett schyst motiv - wiii!!!! Skoj, skoj!!!

Kom & tänka på en rolig grej med tanke på bastun.....för en j*la massa år sen så va storebror P & den lilla tjejjen på brage här & bastade - första gången hon skulle träffa mor tror jag t.om..... Dom tog & drack lite vin (lite?? :=)) - hur som vet ju typ alla hur det kan bli när man sitter & dricker alkoholhaltiga drycker i en bastu & sen kommer ut & precis så blev det typ ha ha ha ha

Höres senare! Kram!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha... Ja fy fan ja... Va full jag var... Men inget du skulle skriva här.. Men jkag är ju lika dum som skriver en kommentar ;)

    SvaraRadera