torsdag 1 april 2010

Sjukhus??

Japp här leker vi sjukhus. Är så vitt det någonsin kommer bli här i sovrummet just nu - ja förutom golvet då, men det kommer aldrig bli vitt eller ja - lite vita stänk hade det sedan tidigare målningar men det är det lilla det :)

Fortfarande ingen projektor som dykt upp & jag har inte varit ut & letat - har liksom haft lite annat för mig idag....målat, trixat lite & betalat räkningar - drog ut på det länge faktiskt & ja....det är inte så många kronor kvar & den nya hyran har inte kommit än & den lär väl pyntas den också antar jag eller fick man första månaden gratis eller hur va detdär om man va nyinflyttad typ? Jag är ju faktiskt ny för jag har inte varit med & ägt lägenheten tidigare! Hur som - imorgon blir det en tur till broarna för det ska ju som sagt va ligga en där....den har bara gömt sig bra...

Hade varit snäll & bokat tvättid då grannarna i trappen bredvid är ute på resande fot & samtidigt har dom bytt så vi inte skriver i när vi ska tvätta längre utan en har en såndär check liten nyckelgrej - fint med ytterliggare en nyckel & hålla rätt på förövrigt, nej men det är faktiskt bra för det finns ju alltid dom som bokar x antal pass åt gången liksom eller rättare sagt ex. bokar varje tisdag em hela månaden....blir lite drygt om det finns fler såna kanske - ja ja hur som är det ju bra! MEN eftersom grannarna är borta & hade bokat en em/kväll för att (förmodligen tvätta upp det dom gjort av med under ca: 3 veckor "på flykt") så hade jag varit snäll & skrivit på en lapp över två tider hur läget va, men tydligen så finns det folk som inte kan vara lite schysta - dom hade liksom ingen chans & boka en ny tid eftersom dom är borta. Ska f*n gå & kolla vem det är som har 268 eller vad det nu va för nummer så sin dörr. Schyst, schyst....fantastiskt....ja....

När jag ändå skriver vad jag är irriterad på så kan jag säga att jag blir tokig när det finns folk som måste berätta hur mycket allt man handlat kostar. Ex. denhär köpte jag där & där & den kostar så mycket & den är så bra & jag är så bra, nej inte så bra jag är världsbäst & min dotter är så duktigt, begåvad & fin & bla bla bla.... Va f*n - jag skiter väl fullkomligt i vad dina fina små sandaletter kostar liksom.... Eller förresten - skriv en lista & sätt upp på stan eller så - kanske finns fler som är likadana & som jag hört.... Lika barn leka bäst (stämmer iofs inte alltid men, men) ;)

Nu ska jag försöka få igång på det trådlösa nätverket på nåt j*la vänster eller rättare sagt nätverkskortet i denhär datorn så jag kan plocka bort lite sladdar & möblera om.... Håll tummen!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar