fredag 9 april 2010

Bättre dag idag!

Känns betydligt bättre idag - surheten försvann iaf litegrann under natten & det va ju bra för både mig & alla runtomkring jo....

Har varit över till familjeläkarna & visat upp min "äckliga" handflata & fått en remiss till hud så inom 4 veckor skulle jag få en kallelse - hoppas kunna bli av med skiten eller iaf lindra det så det inte kliar så förbannat & blir "hål".

Nu har jag precis kommit hem från Seco efter att ha varit upp på metall & hämtat lite pengar för läkarbesök, recept & så - inte en chans i världen att jag låter bli att få tillbaka dom pengar man kan från det stället!

Det roligaste på hela dagen hittills va när jag skulle trycka kaffe i automaten på jobbet - kaffe med vitt ha ha ha ha ha
Nu ska vi strax ta en tur ner på klubben för att fixa lite - Lucas väntar & väntar ;)

Kram D

2 kommentarer: