söndag 11 april 2010

Helgen går mot sitt slut...

Känns sådär... Lucas åkte till pappa nu ikväll & imorgon bitti åker L-Å iväg på jobb igen :( Tur att jag har lilla P hemma iaf! Han har förövrigt varit "som han brukar" två kvällar i rad nu vilket är skönt - hoppas det håller i sig.

Har varit ut till pappsen & fått sommardäcken balanserade & så har L-Å & L varit ner på klubben & satt på dom & dessutom tvättat bilen så nu kör jag lagligt när dendär dagen lag om sommardäck kommer - skönt det för nå onödiga skulder vill vi ju inte ha & absolut inte just nu!

Sen har jag fixat klart kakelfixet i köket - blev betydligt trevligare än vad det va innan iaf & det duger gått & väl tills det blir köksfix nån gång framöver - inte inom den närmsta tiden dock för nu ska jag nog ta & försöka bara leva lite normalt ett par veckor iaf :)

Imorgon blir det en promenix till bvc med P - vägning & mätning & säkert nån info om smakportioner också skulle jag tro, men han har redan fått smaka lite puré & gröt. Kladdigt blir det, men gott tycker han att det är :)


Nu är det lite kvällsslappning innan sängen ropar. Vet inte om jag gillar sängen nå vidare förresten.... Är stel & dan varenda morgon...kan ju bero på att man fixat & donat med muskler som man inte brukar använda iofs....lär framtiden utvisa....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar