torsdag 22 april 2010

Dumsnö!

Tur att trötta jag redan igår hade bestämt mig för att köra L till lekis. Vädret är inte som det "ska" - gillar domdär kanonfina vårdagarna betydligt mer än denhär skiten - ja ja - det är ju ingen som tvingar en & vara ute, men så fort solen tittar fram får man ju lite extra spritt i kroppen.

L är hur som på lekis nu & P tar en micro så jag passar på & uppdatera lite här & leka med min farm på farmville ha ha Eftersom det står på engelska fattar jag ju inte allt, men vad gör väl det - kan ju så & skörda pumpa ha ha

Dagen ska bestå av dammsugning, köra Smilla t tandläkaren, fika med Evis & senare ut t Broarna & fix mors internet. F*n detdär j*la bredbandsbolaget skulle ju kunna stoppa upp sig någonstans - är helt totalt urkasst! Ska se om jag inte kan byta till nå annat....vad det nu ska bli återstår att se, men det krånglas i stort sett jämnt - jag skulle bli vansinnig (konstigt va?) ;)

Nope - dax & sätta fart!

1 kommentar:

  1. "leka med min farm på farmville?" Knäpp är ett milt ord, jag får nog pallra mig upp och prata allvar med dig innan du tappar kontrollen totalt. Men å andra sidan så blir väll EL Loko glad när du övar lite och får lite extra "svung" på spenen, ho, ho

    Fan nu har jag varit inne här och läst flera dagar i rad, snart kan jag väll alla dom där bokstäverna så att jag kan bilda dom där långa sakerna........ord, meningar tror jag det kallas.

    That's All, sköt om er

    EL M

    SvaraRadera