torsdag 15 april 2010

Nu blev det sådär igen...

...fick för mig att det va fredag idag, men det är ju bara torsdag - beror nog mest på att man går hemma & inte har nån riktig koll på dagarna & att L-Å kom hem en dag tidigare då men det är ju bra för då får jag ju ha fredag imorgon också :)

Har ägnat dagen åt att strosa runt på stan med P, Sara & Delina - va in på den nya lilla barnklädesaffären bl.a & det gillade både jag & P. Han tjatade till sig lite nya kläder trots att mamman inte hade nå pengar till det alls egentligen eftersom pengarna från rep.fonden fortfarande inte kommit.... Mailat Riksbyggen, men dom väntar på att kontraktet ska komma tillbaka & det sitter styrelsen tydligen & håller på *SUCK* Varför alla dessa mellanhänder? Blir lite smått less.... Dom väntade bara på det & sen skulle pengarna komma, men det va tydligen 2 veckor sedan dom skickat det t styrelsen zzzzz...... Tur att L-Å får lön imorgon iaf, men är ju inte riktigt samma sak för mig :/ Well.....orkar inte ringa hela världen & tjata - känns som saker & ting borde kunna funka ändå liksom.

Sådär ja.... Nu ska jag ta tag i listan igen. Japps!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar