fredag 16 april 2010

Puss hej :)

Blev helt solo för en liten stund. Pappa & Pimme hämtar garderob & Lucas är & bowlar med John. Ska sätta mig med en java på balkongen & ta en lugn & ro cigg - känns riktigt bra & försöka börja röka när alla andra slutar *mohahaha* ;)

Varit ner & lunchat med "lill-Eva" på Valonen - glömde såklart & ta kort i vanlig ordning - lär bli bättre på detdär! Smet även in på barnklädesaffären en sväng....va ju en liten body/kortärmad dräkt som P ville ha som inte mamman hade råd med igår så det blev en sån, en mössa & några strumpor. Nu är hans behov uppfyllt ett tag. Får nog hålla mig borta därifrån...skulle liksom behöva lite kläder åt mig själv & Lucky-Boy behöver också....så....ja...jo ni förstår nog *s*

S ringde nyss & frågade efter L så kanske blir det lite lek för dom lite senare. Det roliga va att jag kom på mig själv med att avsluta puss & hej ha ha ha - spännande & se om hon säger nåt om det *lol*

Kram så länge!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha... Men det är ju iaf inte otrevligt med att få höra Puss hej i andra änden på luren... Jag kanske ska ringa dig nåndag jag med, brukar ju liksom bara skicka mess ;)

    SvaraRadera