söndag 18 april 2010

Kanske inte rätt??

Nu har Lucas kommit hem från Smilla så nu är allihopa hemma igen *mys* P sover, L kollar TV, L-Å målar P's rum & jag har lagat mat, skinkjansson - väntar bara på att den ska bli klar & sen ska vi käka - en helt skitbra söndagkväll med andra ord :) Blir toppen när L-Å har målat klart så kan jag fixa & trixa med resten i veckan när kidzen somnat! F*n jag trivs verkligen med hemmalivet! Visst f*n är det jobbigt när dom små har sina skrikperioder, men det är ju som sagt övergående & ett flin & sen är man bara lycklig igen ÄLSKAR!!

Majskrokar - mmm....tur att han inte vet bättre ha ha

Det blev jag & P som åkte till Avesta för inhandling av spackel m.m. L ville hellre vara kvar hos S & leka - underligt va *s*

Nu på kvällen frågade L följande:
Är det sant att det är fegt & slå tjejjer? Sa ju då som jag tyckte att det är fegt & slåss överhuvudtaget. Då berättade han att han bråkat med en kille, men att han började & då säger ju mamman att man faktiskt måste få försvara sig, men det är ju dumt & slåss.... Tycker faktiskt att det är så!

Eftersom han är bra genomärlig med undantag för hans fina totalt genomskådbara lögner ibland så berättade han även att en viss liten tjej pussades med en kille idag & han va faktiskt bara sex år ha ha Dom är bra söta alla barn! Man skulle ha ett gäng till eller iaf en, men tror det inte blir så.... Ja ja - övertalning kan man ju testa med framöver nån gång... Känns som det kan vänta ett år eller så iaf ;)

Nu är visst maten klar!

Puss, kram & nyp i stjärten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar