söndag 4 april 2010

Bak & fram?

Började fm med att åka ut & ta en fika med Lotta, Ina & Erik - det va trevligt trots att mr P va lite småkinkig - vilket han iofs fortsatt vara sen också, men nu tror jag kanske att han & pappa somnat inne i sängen..... Det jävliga är ju att jag håller på & fixar klart med golvet & gör nog bäst i att inte stå 3 meter bort & såga så jag får helt enkelt lugna mig med det ett tag.... Detdär j*la golvet har gjort om oense idag också.... Jag har ju sagt att man liksom lägger i dom på långsidan & kan "slå" ihop dom på kortsidan, men likförbannat har han bankat ihop dom på långsidorna ibland också & då blir ju liksom hela klickfunktionen förstörd & brädan är kasserad *suck* Och jag kan inte såga.... I vanliga fall tänker jag f*n bakofram i allt, men när jag väl ska tänka bakofram så blir det liksom åt "rätt" håll.... Well.... Håller tummarna för att plankorna räcker!! Är inte mycket kvar nu....

Tror det får bli & torka av resten av kaklet i köket & fixa iordning inför kommande projekt - en bit på väg, men lär iväg t Bauhaus....trodde kanske det skulle bli idag, men får hoppas på att morgondagen är än bättre då...så kan jag fixa & trixa med detdär i veckan.... Jo så får det nog bli!

Undra just om folk har festardag idag också? Det är ju faktiskt röd dag imorgon också.....

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar