onsdag 21 april 2010

Mätt & belåten!

Eller iaf så mätt som jag nu kan bli....känns som jag inte blir mätt på riktigt nuförtiden... Kanske för att jag kastar i mig maten eller så är det så att tarmarna har på tok för mycket plats bland allt mjukt som är runt min mage just nu vad vet jag? Hur som kanske det vänder nån gång i livet :)

Nu har jag & grabbsen varit över till Sirkku & Olle en sväng också. Det va trevligt - va länge sen vi sågs, men det är ju som sagt nåt i stort sett hela tiden & sen är det rätt skönt & bara vara hemma & vara också! (iaf ibland)

Tog Coop N-berg för shopping påväg hem & där hittade jag blomkrukor som jag letat efter - skulle kanske velat haft lite högre men 20:- styck - gick inte & motstå liksom. Inga speciella fyrkantiga svarta, men flickan gillade dom :)

Blev inget sytt igår - blev alldeles för matt & slö, men nu ska jag ta & kasta Lucas i säng & sen ska jag dra igång maskinen direkt så det blir av annars är risken överhängande att det blir en repris från igår & ja på det sättet blir det ju inte riktigt nåt sytt liksom...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar