tisdag 3 augusti 2010

Yesterday...

....all my trouble... Nä - skojja bara, men ska väl ta & blogga av mig lite iaf :)

Igår va jag, grabbarna, R.B*2 & E.B iväg till Ludvika & badade. Riktigt trevligt. Tror de flesta va nöjda efteråt nu när Lucas fick nån att åka med ett gäng gånger iaf. Både P & R tyckte livet va toppen i badet trots ett gäng kallsupar både här & där ha ha Klarade sig från kräkor iaf :)

Sen blev det Mc D - gott, men alla med småbarn va där & 4 barnstolar fanns det så det blev väl bara & vänta på sin tur det....okej...jag hann bli lite vrång ha ha

Lucas ville åka till pappa igen - han har ett par grannar med sommarstuga som han ville leka med & där kan han ju som sagt springa som han vill även om jag längtar & tycker han ska vara hemma & mysa med sin mamma också! Men dom lär ju inte vara kvar en hel evighet så :)

Och så lite underliga drömmar:
Förrgår; Drömde jag om att L-Å & ett gäng grabbar (som han inte brukar umgås med utan är yngre & mer bekanta) satt i grannporten hos en av grabbarna & spelade poker (vilket han inte heller gör) tillsammans med Jesper Parnevik ha ha Sen när L-Å kommit hem & jag va ner & skulle göra någonting så stod farbror blå utanför porten & ville in. Visade sig att dom skulle t en granne som dom trodde hade nå fuffens för sig. Denne va även en av de som va med & spelade poker. Så jag släppte in dom & skyndade upp t L-Å för att vi skulle ringa & förvarna honom. Vet dock inte hur det gick eftersom jag vaknade - typiskt...

Igår; Va jag påväg till nån fest. Stannade till på en affär (vart förtäljde inte historien) & när man parkerade bilen fick man även en uppmaning om att man fick lov att lägga på ett lager cement på den platsen man stod på innan man lämnade parkeringen & det fixade jag. Sen drog jag vidare & helt plötsligt spelade jag, bröderna, N & J golf. Blev dock bara två slag av nån anledning & det gick heller inget vidare bra så.... I nästa skede va jag framme & festade & hittade på massa tok med en av L-Å's gamla fjällor. Helt sjuk den drömmen också, men kul hade vi ;)

Kanske beror på att jag haft en nykter & städad helg? Vad vet jag, men, men....inatt va det dåligt m drömmar & vaknade trött som ett djur så kontentan av det hela är MER DRÖMMAR ÅT FOLKET! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar