måndag 16 augusti 2010

Lite tråkigt...

...tycker jag nog det är nu när typ alla börjat jobba igen för vem ska då leka med mig, P & L på dagarna liksom? ;)

Jag & P va iaf ner t Brage & lunchade eftersom M va ledig en sväng på dan *gillas* Sen va vi hem & sov (eller P sov & jag gjorde lite nytta) innan det bar iväg till Seco för lite hämtning av pengar på Metall :) Efter det va det hämtning av L - nice - han har varit hos pappa lääänge nu!

Vi åkte ner på stan & träffade på Marie & Mirjana i Villaparken eftersom vi skulle till Pickaboo & köpa ett nytt cykelställ till bilen. Marie undrar då varför vi ska köpa ett nytt när vårat ligger i hennes bil *s* Jag som skällde som f*n över detdär cykelstället för typ en vecka sen *asg* Ja ja - vi "sparade" ju 150:- så då hängde vi på Mirjana & co & tog en fika istället. Synd bara att det är en miljon j*la äckliga getingar överallt :/

Nu somnade P igen - vaknade till & gallskrek så jag ska väl ta tag i disken & sen mysa lite med L & L-Å. Han den äldre skulle iväg en sväng sen så då får han ta & shoppera lite vaniljglass eftersom jag visst hade ställt in den i kylskåpet igår - lite dumt....funkade inte riktigt....ja ja - återigen SHIT HAPPENS! ;)

Hoppas på väder t helgen för då blir det nog Enköping & "Mälaren Runt Party" på lördag!

Kram D

2 kommentarer:

  1. Tycker flickan kan bjuda på lunch i morgon... Jag är ledig mellan 12 o 13... Om ni inte har några andra planer inplanerade förstås...

    SvaraRadera
  2. Kanske det kanske ;) Har ingen jätteplan än (tror jag) Höras av imorgon fm - man vet ju aldrig - kan ju få nå flög ;)

    SvaraRadera