söndag 1 augusti 2010

Otippat - helt klart!

Då va söndagen slut eller ja snart iaf :) Känns inte lika motigt nu eftersom darlingen ska jobba "på hemmaplan" eller ja i V-ås men kommer hem varenda kväll - känns så j*la äckligt bra!!

Började dagen med att åka ut till Broarna för att fixa Alexander som fyllde 15 idag & kika lite auktion. Hittade ett hörnskåp som jag skulle kunna tänka mig, men det gick för 3500:- & jag skulle väl kunna tänka mig & lägga kanske 600:- på det så det får bli ett annat till köket någon gång framöver.

Sen åkte jag & P till Stabäck för att lämna lite fotbollsbilder & träffa Lucas, men han va ute & fiskade med en kompis (och dennes föräldrar) så trots en kopp kaffe så hade han inte dykt upp så vi gled vidare in mot Fag.town där vi hade bestämt fika med bästaste M. Så fick det bli - fick även lite tårta av "farbror Öyvind" eftersom han visst också fyllde år idag - inte så lätt & ha koll på alla....inte jämnt iaf tack & lov ;)

Sen har vi varit hemma nu under kvällen & envisats med lilla P som nu efter 2 timmars bråkande har somnat. Jobbigt när han nästan är lika envis som en annan & bara är 8 månader.....hmm....

Jo just det jag - det otippade *s* Fick för mig att jag skulle ta en liten springsväng så jag letade rätt på mp3'n & joggingskorna & tog bilen t eskiln för att lunka runt ett varv - fy f*n va jobbigt! Ett varv är ju f*n ingenting, men jobbigt va det & det känns nog allt lite skönt nu efteråt iaf.... Sen återstår det ju att se ifall det blir fler svängar - tror det inte är någon större ide & planera så mycket utan göra som man känner för annars vet jag precis hur det blir ;)

Motion två dagar i rad - inte illa *s* Nu - dusch!

Kram & go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar