tisdag 31 augusti 2010

Fm = Check

Sådär jag. Igår va jag helt slut - orkade knappt hålla mig vaken tills kvällsmaten va färdig & än mindre engagera mig i att blogga nåt. Jag & P tog oss iaf ett bad igår kväll - det gjorde oss gott & inatt har det varit en bättre natt. Bara vaknat en gång & efter att ha fått nappen så somnade han om till strax efter fem då han ville ha mat. Va upp & busade med pappa lite innan han stack & sen gäspade, gäspade & gäspade han så jag prövade & lägga honom igen & han somnade liksom jag så strax efter åtta gick vi upp - kändes skönt!

Nu har vi varit på "öppis" med Emma, Natalie, Erika & Rod. Va inte så mycket barn där så dom hade fritt spelrum kan man säga - nice! Iväg & hämtade "lite" kort som jag beställt så nu har jag ju lite & pyssla med kan man säga....får se om P tycker detsamma eller om det får vänta tills ikväll. Vet iaf att jag lär sätta in dom inom en snar framtid annars vet jag att det finns stor risk att det inte blir av alls....

Käkat lite lunch (resten från igår) & såg att någon lagt in någonting i kylen :) Kanske har han en kalender när det är viktigt att ha sånt hemma?? *s*

2 kommentarer:

  1. LITE kort? =D
    Undrar vilken dag man ska ta och besöka sin sis då. Var det så att hon ville ha lite hjälp med nått?

    SvaraRadera