torsdag 5 augusti 2010

Dåligt med "in-pengar"

Igår em blev det trav. Dåligt med pengar in dock (som vanligt m andra ord), men det va hur som helst nice & komma iväg på lite "hitte-på-grejjer". Blir dock väldans sugen på att skaffa pålle varje gång jag besöker en travbana, men, men.....det hinns ju kanske med om x antal år ;)

Just nu sover P lite fm så jag har passat på & diskat & laddat in lite bilder som ska beställas - måste dock checka upp vad jag beställt tidigare - just nu hittar jag dock inte en bild som är beställd sen lilla P kom trots att jag vet med 99% säkerhet att jag beställt bilder - underligt detdär...

Idag blir det nog en sväng ut t Malingsbo för lite fika & häng med bästaste Evis. Ansi & co är ju också där så förhoppningsvis träffar vi dom också - massa flugor i en smäll m andra ord :)

Har även en väldigt bra ursäkt till varför mitt bloggande är som det är just nu - har lånat ut min bärbara ett par dagar & jag kan inte gärna gå & sätta mig här vid stationära medans P kryper omkring & hittar på bus, men det kan ju bli bättre om ett par dagar då den återvänder :)

Nu ska jag fixa & trixa iordning mig så kanske vi lyckas komma iväg inom en snar framtid när P vilat klart.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar