torsdag 19 augusti 2010

Hästnamn?

Nu har jag & P varit ner på stan & fikat med Eva - nice! Hon skulle börja jobbe imorgon igen efter semestern - usch & fy för Seco.


P har varit lite smågnällig typ hela dan....vet inte riktigt vad det är men någonting är det ju på g.

Kollade lunchdubbeln men det va ju galopp så det va ju blä men jag kunde inte hålla mig när jag såg namnet Welcometomyworld så jag spelade 5:- vinnare på den & självklart vann den *asg* 17gånger pengarna = lite pengar & spela upp ikväll också - tjihoo!!! (eller så är det galopp jag ska börja digga istället)

Nu väntar vi fikasällis en sväng & sen tänkte jag ta & måla på lilla hallen om P tänkte sova nåt....överskattat tycker han - våga vägra sova....kanske en annan också borde behöva för att få tiden att räcka till, men vore nog ungefär lika nöjd som honom då....nä - sova bör man...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar