söndag 15 augusti 2010

Färdigarbetad....

...åtminstone för denhär månaden - känns bra! Imorse när jag vaknade va jag helt totalt slut! Kändes som jag nyss somnat. Kan berott på att L-Å kom & la sig & hostade som f*n vid ett, att min mobil ringde två gånger av nå nummer jag inte kände igen vid två (har fått reda på vem det va nu iaf men det gör mig inte piggare direkt), P vaknade till & knölade så han fick komma & ligga i våran säng & sen vaknade han igen vid halv fyra & skulle käka.....ja....en dryg natt....






Pimme med sin übertjusiga "hjälm"


Hängt i Broarna hela eftermiddagen då det skulle bytas däck & lagas lite jobbarbil. Började med att både Pimme & L-Å somnade strax innan vi kom fram & sov där i typ 40 minuter sen blev det fika, billagning, ett varv upp i skogen för att kolla svamp, men dom hade ju röjt i skogen så det va ju typ lönnlöst - verkar som dom bara ska hugga ner all skog överallt nu - hmm....

Efter Broarnavisiten va klockan närmare 19 - L-Å bestämde att det skulle bli käk på pizzeria Fontänen & så blev det. Beställde en panpizza, men åt typ en bit - osten va inte smällt, ägget va rått & baconen såg ut att vara en j*ligt senig skinka - BLÄ! Istället bestämde jag mig för på vägen hem att åka in på coop & handla glass m massa gotte till & där är jag nu!


Jo just det ja - har skruvat av benen på sängen också så nu får madrassen ligga helt solo på golvet istället eftersom P ramlat ner vilket tack & lov gick bra(!) så får det bli så tills han förstår bättre!

Nu blir det frossa!! Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar