tisdag 24 augusti 2010

Fy f-n!!! Terapi??

Då har man kastat P i säng (nej han sover inte än - just nu är han mest förbannad) men förhoppningsvis inom en snar framtid :)

Jag & P va iaf över till Norberg & lunchade på Café Kaka - tacos blev det - nice, nice!! Sen for vi hem eftersom L skulle komma från skolan med bussen - stora, stora killen!!

Sen skulle vi ut t Ängelsberg & hämta regnjacka & då tänkte mamman så smart att vi samtidigt skulle ta med sopsäcken med burkar & flaskor så L skulle få panta. Ut & hämtade den på balkongen & tänkte inte så mycket - lagom i hallen flyger två getingar ur säcken & jag kastar ut den i trappen - jagade rätt på getingarna som kommit in & bankade ihjäl dom *rys* Samlade lite mod & tog mig ut i trapphuset där det va x antal getingar i fönstret. Bubbade ner P i bilen & L fick hålla honom sällskap sen blev det döda getingar på hög nivå & här är resultatet. Drog ner säcken & hällde ut burkar & flaskor för att se till att det inte va fler i så nu är burkarna & flaskorna pantade & äckeldjuren borta efter mycket om & men - SKÖNT! (kan tillägga att det INTE va jag som ställde ut säcken på balkongen utan den äldsta i hushållet som jag såklart ringde & "skällde" lite på i all panik :)))


Nu blir det & kocka ihop lite pasta med ost&skinksås till mamman för L & P har käkat pannkakor & det är bara mammas som duger för mig så ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar