fredag 20 augusti 2010

En fredag i shoppingens tecken


Wihoo!! P sov som han skulle inatt :) Vaknade visserligen 5.30 & ville inte somna om, men han sov hela natten - såå skönt!! Dessutom gick L upp med honom så jag sov till 8 - nice, nice!!

Sén tog jag & målade lillhallen litegrann så vi får undan färgbuttar m.m. som helst inte ska vara uppe utan nere i källaren bland allt annat "bråte" - dax & köra en rensning igen nån gång när jag får tid. Efter det blev det lunch med Smillerilla & självaste födelsedagsbarnet på Bergsmannen - kalops & potatis - nice som f*n - blir liksom never ever gjort hemma.

Efter lunch - det va då det blev shopping he he En tur till v-ås & min fina, älskade karl köpte ett par stövlar åt mig - suktat efter ett par länge & nu hittade jag DOM - skitsnygga & dessutom sköna - det ni ;) Så nu måste jag liksom ut på galej snart he he

Och nu - nu ska det pysslas lite!

Tjing, tjing!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar