tisdag 10 augusti 2010

Tisdag

Varit en okej tisdag, bättre än dom senaste dagarna men inte så bra som jag skulle vilja, men, men...går ju åt rätt håll iaf. Mitt tålamod skulle behövas jobbas upp, men kan ju inet vara guld jämnt....hur skulle det då kunna vara bra om det aldrig va dåligt? Man skulle ju inte märka nån skillnad då - får väl försöka se det så....eller nåt...

P har energi & tokerier för sig så det heter duga iaf. Tror helt allvarligt att jag ska köpa en "lära-gå-hjälm" för han kommer slå ihjäl sig eftersom han tror att han kan gå & klättrar på precis allt hela tiden....återstår att se....mmm... Kan lova att Lucas va en ängel i jämförelse iaf ;)

Började dagen med att åka ner till lasarettet & lämna två rör blod iaf eftersom läkaren på hud ville kolla upp socker & sköldkörteln. Är rätt säker på att det inte är nå knas med dom proverna, men nu är dom lämnade iaf & eftersom sockerprovet skulle lämnas fastande så hade jag inte käkat, rökt eller druckit på 12 timmar! Och man blir ju extra, extra sugen när man inte "får" så efter sjukhusbesöket åkte jag & Pimpo upp till Janne på en morgonkaffe & cigg - nice, nice!

Sen bar det iväg till V-ås m syster & mor en sväng. Blev bara ikea - hade ingen lust med nå mer eftersom P inte ville somna i vagnen & så va det detdär med tålamodet, men vi åkte hem istället. Väl hemma tog vi bilen ner på klubben för att limma ihop en skåplucka som gått lite sönder tidigare & så förbi på knutsvägen på lite kaffe - fint det :)

Just ja - ska väl inte glömma att P lyckades med att skita ner hela sig på ikea också....tur för mamman att hon hade extrakläder - hu - är inte första gången & förmodligen inte sista....

Nu börjar det väl bli sent igen....eller hur som är jag trött, men är sjukt sugen på godis....sitter & velar om jag ska orka ta mig ner t servus....vore nåt det....svårt & bestämma - överväga hit & dit ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar