onsdag 11 augusti 2010

Väntar på maten...

Precis kastat in lite kyckling i ugnen - kommer bli "nam-nam" som allt gott heter här i huset just nu. Har gått & tänkt på bulgur hela dan - varför vet jag inte eftersom jag aldrig käkat det, men köpte ett paket så det blir det till :)

Dagen började med en promenad lite runt & sen förbi coop för att inhandla lite frulle som vi sen tog med till Brage där vi frukostade ihop. Sen bar det av hem i förhoppning om att hinna grejja lite medan "monstret" sov, men eftersom han körde en 30 min sömn hanns det inte med speciellt mycket. Hur som - han fick sitta & glo medan jag diskade & duschade sen bar det iväg på äventyr igen. Iväg & hälsa på Lucas där jag också träffade L, M & barnen - trevligt - insåg att vi typ setts en gång på typ 1½ år - man är bra kass - well - bättring får det bli! (har man aldrig sagt förr...hmm...)

När vi ändå va i farten passade vi på att ta en sväng förbi Nina också (samma där - blir alldeles för sällan man ses).

Nu är vi hemma, P har somnat, men håller visst på & vakna igen så jag ska väl försöka få honom på sovtankar igen - behöver domhär kvällarna i lugn & ro eftersom det är full rulle hela dagarna.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar