söndag 22 augusti 2010

Kantarellmackor *mumma*

Denhär dagen gick fort - nästan för fort... Började med att åka ut t Broarna för lite auktion eftersom dom skulle sälja ett par damtrallor. Dom blev dock för dyra enligt mig så jag passade på dom. Det dyker nog säkerligen upp någon annan trevlig dambike t mig inom en snar framtid & då ska jag & P ut & cykla :) (om det nu inte blir först nästa år är det väl så...)

Vidare därifrån till Stabäck för att hämta Lucky-boy som blir här en hel vecka nu - nice, nice!! Förbi Brage på en kaffe & så vidare hem.

Nu har vi nyss käkat varma mackor med kantarellstuvning - grymt gott, men man blir ju tokmätt på en. Dessutom har vi äppelpaj i ugnen så det får alla som ätit bra dvs jag & L-Å. Lucas fick lägga sig utan paj eftersom han kom på att han inte tyckte om kantarellstuvning... Mamman va då snäll & gjorde en macka med ost åt honom, men efter halva så va han mätt - så kan det gå.... Men det lär ju bli kvar paj så äter han imorgon så kan han nog få en bit paj då ;)

Nope - film & pajtime nu tror jag bestämt & i säng i hyfsad tid så man orkar med uppgång & allt inför skolan imorgon.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar