söndag 8 augusti 2010

Trött & irriterad!

Är på riktigt j*la urkasst humör. Kan bero på att jag blev väckt av att telefonen ringde vid 4 - att jag inte kunde somna om först 6 & av att Pimme vaknade 7. Tycker det räcker med att ha småbarn för att man ska fatta att man inte ringer mitt i nätterna men tydligen är det inte så & jag är så j*la irriterad. Va f*n är problemet??? Jag måste väl för f*n kunna ha min j*la mobil på så att folk kan nå mig om det skulle hända något & man måste kunna få kontakt men det verkar f*n inte som det heller - hatar dethär & det är f*n inte första gången heller.

Får man inte sova leder ju det i sin tur till att man blir på pisshumör & varenda liten sak blir en stor grej så innan jag ställer till med nå mer idag kanske man skulle sova & hoppas på att man får göra det inatt - vore ju inte helt fel!

Varit ut till Broarna & hälsat på mammsen en sväng. Fick iaf vila lite middag m Pimme där, men det känns som det hjälpte föga.

Orkar inte fixa nån j*la mat heller. Käkade lite makaroner & korv därute - det får liksom vara det som blev matintaget idag!

Hoppas på en trevligare dag imorgon, men allt känns piss, piss, piss just nu! BLÄ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar