torsdag 12 augusti 2010

Hängpattar...

Då va det torsdag & imorgon ska jag jobba ha ha - känns helkonstigt - är ju snart ett år sen jag löft ett finger á la seco men det ska faktiskt bli lite skoj. Är ju trots allt bara 3 dagar denhär gången *s*

P & jag har diskat lite & dammsugit nu på fm så nu laddar vi för en sväng till v-ås där det ska inhandlas bilbarnstol. Ska bli skönt & få det överstökat. Lite djungel bara - vissa stolar passar ju bättre/sämre i vissa bilar, men eftersom vi kör olika bilar mest hela tiden får man väl knixa & hoppas att det funkar helt enkelt :)

Insåg (återigen) när jag klädde på mig att det hänger lite här & där. Trots små bröst så hänger som & fladdrar som två små skinnpåsar - ja ja - det kan ju vara trevligt det också. Om man ligger ner & det är kallt så ser dom ju helt okej ut *asg* Ja ja - tycker om dom ändå & tänker inte göra nåt åt dom. Däremot ska det göras nåt åt magen.....men det lär ju inte bli idag - kan nog vara nåt av ett evighetsprojekt *lol*

Nu - packa iordning inför v-ås

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Hängpattar får man liksom på köpet =) Tyvärr...
    Men va fan gör det om 100 år =)

    SvaraRadera