söndag 29 augusti 2010

Kunde varit värre...

Kvällen igår va kanon. Började med att hänga på knutsvägen med trevligt fölk. Vidare därifrån ner till självaste placet - dvs. gubben ;) Blev ett litet avkall på folk som av olika anledningar åkte åt annat håll, men det va skoj ändå. Har visst fått en liten skev verklighetsuppfattning när jag hör vad andra säger - jag tycker det inte va så fasligt mycket folk, men det va det visst *s*

Självklart började det pissa när det va dax & röra sig hemåt & eftersom det va ett gäng folk som skulle hem & typ 3 taxis i stan så bestämde vi oss för att knalla ner t klubben & fixa en taxi därifrån istället för att slippa bli genomblöta (vilket vi iofs blev ändå ;))

Dagen har varit väldigt stillsam än så länge & förhoppningsvis fortsätter den så. Lite småseg är man väl, men det blev lagom igår & det är ju inte så ofta det blir så :)

Pappan har varit duktig & jobbat lite - check it out; (blev bara utsidan på ett fönster iofs men det va flottigt som få eftersom grillen stått utanför). Resten kommer en annan dag i hope :)

P & L kom hem för ca 30 min sen & nu är pappan & P ut på en liten cykeltur förbi farmor så jag har lovat L att vi ska köra lite wii sing ha ha ha (sånt man får göra när det bara är vi två hemma *s*)

Kram D

2 kommentarer:

  1. jaså diddi du såg inte folket igår hehehe

    SvaraRadera
  2. Jo men jag tyckte inte det va sådär supermycket. Va ju både inne & ute, men vi säger väl att det va mycket folk eftersom dom flesta säger det...

    SvaraRadera