torsdag 26 augusti 2010

Egentid på balkongen ;)

Medan pappa & Pimme duschar så passar jag på att ta en cigg i lugn & ro på balkongen eller ja - det skulle va lugn & ro, men är en såndär flygande sak som va här nyss så nu sitter jag redo ifall den kommer tillbaks. Vissa gånger önskar man att det vore vinter eller att dom bara kunde DÖ!!

Hur som helst så har vi varit ner & lunchat på Valonen med "tiggar-marie" (ha ha) & sen blev det hem & vila för P.

Lucas lekte med W idag så vi har nyss varit & hämtat honom, varit ner på banken med massa småpengar (2400:- blev det - coolt - synd att det inte va mina bara he he), hämtat L-Å på klubben & varit på matshopping så såsmåningom ska det bli tacos på the way of forest.....men först ska P i säng!

L stannade kvar nere på Brage en sväng, men han kommer nog hem inom en snar framtid skulle jag tro.

P fick käka lite själv när han tyckte att jag hade matat honom klart & det blev fint som få i halva köket *s* (därav duschen nu ha ha)


Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar