tisdag 22 juni 2010

Velar hit & dit...

Vet att bloggen har blivit lite bortglömd, men har inte haft tid & när jag har haft tid så har jag varit helt slut så jag har prioriterat sömn vilket jag inte ångrar en sekund!

Jag & P körde sovmorgon idag också - vaknade vid 9-tiden, käkade frulle & åkte ut till Broarna & hälsa på mor litegrann - va ett tag sen man träffade henne eftersom hon varit inne i sina drygperioder (eller är).

Pimme har lärt sig & sitta själv :) Visst kommer han fortfarande av sig ibland, men han är sååå duktig min lilla plutt!! :)

Vi va också förbi & hälsa på min stora prins efter vi hade varit i Broarna - han & R lekte - dom körde race med cyklarna - full fart på dom m andra ord. På lördag (tror jag det blir) kommer han hem igen!

På em va jag & P ut på en promenad - ner på stan & förbi M på fika!


Nästa vecka bär det av till Danmark....kanske.... Är egentligen inte sugen på att lämna P hemma & dra. Han kanske får följa med - skulle behöva en bärbar micro bara, men det kanske pappa L kan snickra ihop.

Nu är det sovtime! Är på pisshumör = inte speciellt skoj för varken mig eller den runtomkring mig....

Natt, natt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar