onsdag 30 juni 2010

Pimme tycker


Pimme tycker man ska göra såhär med räkningarna & vi kör på den varianten eftersom semesterlönen tydligen inte kunde betalas ut först nästa vecka typ när semestern är slut..... Va ju JÄVLIGT bra att jag inte betalat räkningarna redan då! Hur som helst skickar jag alla påminnelseavgifter till Rå&Riv sen :)

Försöker packa P's saker iaf....typ så långt jag kommit, men vore aningen (läs: MYCKET!!) enklare om pappan kunde vara hemma eller komma hem & ta honom så jag får ihop allt, men, men.....han skulle ju ner & kolla om tvätten torkat & tydligen så tog det 3 timmar..... Börjar tröttna på detta eviga j*la väntande, väntande & väntande!!! Ska nog börja sticka hit & dit i flera timmar jag också utan lilla P så får han se hur mycket vettigt man får gjort.... Han har tydligen hunnit glömma hur det är sen G va liten....

Nu kom mor på en kaffe - kanske kan få någe gjort då.


Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Det är ju liksom en fördel om man har pengar under semestern,trist för er.
    Kram

    SvaraRadera