söndag 27 juni 2010

Tip top tip top tip tippeti top

Japp - så sjungs det i musses clubhus varenda dag fast Oso är nog fortfarande favoriten för P :)

Idag har jag, P & L varit ut till Malingsbo & hälsat på Evis & co - nice, nice! Sen blev det ner & glassa lite med L-Å på klubben innan vi va hem & vände & sen iväg till Knutsvägen där det varit garderobsrensning så jag fick med mig en full sopsäck hem! Hur schyst är inte det då?? Perfekt liksom - behövde inte ut & snurra i hundra affärer & inte gå igenom alls skrot som säljs utan fick massa snyggt - wihoo!!! Sommaren är räddad (iaf i klädväg *s*). Tror inte jag haft så många klänningar i hela mitt liv som jag har nu på en gång :)

Nu blir det snart till att titta på Viggo eller förresten det va ju Vägen vi skulle titta på vettja :)

Blir as-kalas det :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar