lördag 12 juni 2010

Bloggar väl lite då...

Nu är det undanplockat, diskat & tvätten är vikt & fotbollen som jag trodde vi skulle titta på tröttnade L-Å på efter 2 minuter.... Istället satt han på nå Discovery & efter ytterliggare 5 minuter så somnade han i soffan så nu ligger han där & snarkar & här sitter jag... Ja ja - jag har hört att söndagar är mysdagar så vi tar väl & umgås då istället - lika bra han får sova så han är utvilad :)

Hmm....P's lilla gåstol har en liten speldosa på sig som hoppar igång av sig självt emellanåt & just nu hände det ha ha ha - tror jag får slita ur batterierna - hjälpte visst inte & byta dom & det kan helt omöjligt spöka både på Knutsvägen & här. Värre när den drar igång mitt i nätterna ändå & man blir livrädd *s*

Här kommer några bilder på mina inköp....inte allt men lite av det :) Lillprinsen kommer bli såå fin.



Lucas får en avslutningspresent när han kommer imorgon kväll eller måndag. Tror nog han blir rätt nöjd också, men vad det är lär jag nog hålla på - för en hemlis är en hemlis :)

Tjing så länge!

2 kommentarer: