torsdag 10 juni 2010

Klockan går för sakta...

Dagen har gått halvfort ändå eftersom vi städat badrum & haft tvättstuga, men nu släpar sig minuterna fram!! Darlingen är troligen inte hemma först tolv inatt & det är ju en hel evighet kvar *SUCK*

Tog en promenad ner på stan för matshopping på dan & blev så grymt sugen på sallad - fatta sallad (har f*n never ever hänt förut) så jag passade på & köpa en kebabsallad från Mem&Zin på vägen hem & det va tokgott!

P har sovit småskvättar idag också - längsta sovningen blev vid lunch 1½ timme & då passade jag också på & snarka ett tag :)

Nu står det paj i ugnen - champinjon, skinka & purjolök t mig & samma utom det sistnämnda till L-Å eftersom han trots sina 50 år tror att man dör om man får nåt som heter lök i munnen....kanske skulle döpa om lite saker....till typ energilök osv. Vore bra för hälsan tror jag! ;)

Hoppas på att L-Å vill gå upp & härja med P imorgon - känns som jag skulle behöva en sovmorgon. Sova typ fram till 11 - fatta hur skönt skulle inte det va?? Hoppas, hoppas!!! Sen är det skolavslutning för Lucky-boy kl.14.

Köpte med mig lite jordgubbar från stan också - firar att Pimme blir 6 månader idag! SJUKT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar