tisdag 29 juni 2010

Igen...

....hinner & orkar inte blogga någe speciellt mycket idag heller.

Varit ut på en promenix med P&L. Vi traskade ner till mormor/gammelmormor & pratade lite finska (eller ja iaf lyssnade) & fikade lite. Hon blev väldans glad över besöket - det riktigt märks! Måste bli ännu bättre på & gå dit - jag menar - nu har jag ju all tid i världen liksom....eller ja....iaf typ nästan ;)

Sen knallade vi förbi M påväg hem.

Varit iväg t oti med ett paket som skulle iväg också - en helt okej dag.

Satt & glodde lite trav med L nu på kvällen & då säger han följande:
"Kommer du ihåg dendär femman som blev menlös förut?"

Hmm......tänkte till vad han kunde mena men till slut fick jag lov & säga njae...det gör jag inte. Då kom förklaringen. "För länge sen när femma ramlade så han blev menlös" Plutten menade ju såklart medvetslös hi hi

Annars brukar han lyckas få in underliga ord här & där & det passar men denhär gången blev det lite galet ;)

Ett par dagar sen sticker VI bara VI TVÅ (ja och en 75 000 till då) på Roskilde! Ska bli riktigt skönt & bara komma iväg vi två, men kommer sakna ihjäl mig efter mina pojkar det vet jag, men, men...

Kram & Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar