fredag 11 juni 2010

Sommarlov

Jo jo - nu är det sommarlov & jag ska försöka passa på & njuta jag också - eftersom jag & P faktiskt också har lyckan att vara lediga hela långa sommaren :)

Dagen började urkasst. Vaknade med huvudvärk vid 7 när P ville gå upp. L-Å hade kommit hem inatt - han fick gå upp m honom & jag va upp & knaprade alve & gick & la mig igen. Vid 10 hade P visst vilat lite fm & ville upp så jag gick upp - fortfarande tokont i skallen - mera alve & försökte peta i mig lite paj... Vid 11 gjorde jag lite ersättning åt honom & så gick vi in & vilade. Som tur va somnade han till så jag kunde sova lite till & klockan 13 ringde mobilen (väckning) så då knallade vi upp. Kändes lite bättre TACK & LOV! 14 va vi i kyrkan & tittade & lyssnade på alla duktiga barn från förskoleklassen tom åk 3. Teater, sång & glada ungar :)

Efteråt åkte jag, P, L & J till hembygdsgården & tog en fika.

Sen blev det & hämta L-Å på klubben (han va med på avslutningen men passade fikat) & så svängde vi förbi affären på stan för lite snabbshopping + massa medikamenter på apoteket så kommer skallebanken tillbaka ska den få annat än alve så passa dig!!

Nu tror jag bestämt att lilla P somnat & det är bra. Röja undan det lilla som kommit fram & invänta pappan & maten.

Kram D

1 kommentar:

  1. Låter som det blev en bra dag tillslut... O jättefint kort på mor o son tyckte jag :)

    SvaraRadera