söndag 6 juni 2010

Matt & trött

Inte på topp, men har nog stor betydelse att det är söndag & att jag vet att darlingen sticker imorgon bitti & det känns som vi knappt har hunnit med varandra.... Känner mig less & allmänt nere bara.... Sen kommer han inte hem igen först torsdag kväll/natten mot fredag eftersom han sticker iväg ner t Köpenhamn natten mot onsdag.... BLÄ!! Kommer aldrig orka dethär - är totalt fucking värdelöst!!

Ont i skallen har jag också & P har knölat mest hela dan & fortsatt med det nu också.... Sov en timme men vaknade igen & nu har jag legat & kurat m honom & kastat honom i sin säng igen - väntar bara på att han ska börja gnälla igen i stort sett så jag passar väl på att skriva av mig lite så länge.

Va väl tänkt att vi skulle ha lite filmmys ni ikväll, men det vanliga stöket är också kvar & jag hinner väl lägga mig innan det blir dax för nå mys.....nope - ska se till & vara piggare nästa helg så det så! Jo just det ja....man skulle väl kanske se till & vänta på att L-Å kommer hem också innan det kan bli nå ev. filmmys....

Kram, gonatt & hoppas på en bättre dag på alla plan imorgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar