torsdag 17 juni 2010

Partynivå just nu = 0

Suck, stön, pust....känner för & gnälla lite & eftersom det är min blogg så gnäller jag precis hur mycket jag vill! :) Varit en dryg kväll....började grilla & laga mat - Loke va iväg på massage & självklart vaknade P & gapade då.... Det är nån typ av sensor barn har (iaf P) - så fort jag lagar mat eller ska äta (speciellt när inte L-Å är hemma) så vaknar han.... NU har han äntligen somnat igen iaf.

Vid lunch va vi förbi S & D en sväng på en kaffe & L fick lite lunch - potatis & lax - tur för honom för det är ingenting han får hemma eftersom mamman inte äter lax *s* Sén knallade vi ner på stan & tog en fika/lunch (mamman lunchade, sonen fikade) med J & A-C - nice! Dessutom blev det inköp av öronljus som snart skall testas & en ergonomisk kudde till L - testat den & tyckte inte alls att den va speciellt skön, men det sägs att den ska forma sig efter nacke/huvud av kroppsvärmen så vi får väl se vad L-Å säger om den imorgon bitti....

Inte träffat M någe idag....känns konstigt - längtar efter att hon ska få ha semester för då hinner vi leka mer :)

Väntar också på att nån av cheferna ska höra av sig från jobbet så vi kan bestämma när, var & hur jag ska jobba....ja ja - jag har mailat så bollen är ju hos dom!

Inga hyror än heller - går undan som sagt....

Just ja - va förbi Eskiln så L fick bada lite också *burr*


Nope - nu ska vi leka med öronljus! Sen blir det sängen & jag hoppas vara piggare & på mer partyhumör imorgon för är det som idag så är jag noll laddad & kan lika gärna vara utan nån utgång!

Kram så länge!

1 kommentar: